Ayder Patisserie’ nin keyifli ortamında günlük haberleri okuyup kahvenizi yudumlarken, şefimizin özenle hazırlamış olduğu pastalar, kekler, kurabiye ve sandiviçlerin tadına bakabilirsiniz.
- REZERVASYON YAP
- En
- TR
Değerli Misafirlerimiz,
04.09.2020 - ENGLISHOtelimizde, Türkiye Cumhuriyeti Sağlık Bakanlığı, Kültür ve Turizm Bakanlığı ve Dünya Sağlık Örgütü (WHO) genelgeleri ve tavsiyelerine birebir uyulmaktadır.
Golden Way Hotel olarak, kurulduğumuz günden bu yana, otel misafirlerimizin sağlığı ile ilgili bütün gereklilikleri uluslararası standartlarda eksiksiz bir şekilde yerine getiriyoruz. Hijyen uygulamalarımız uluslararası bağımsız bir kuruluş olan Royalcert (Uluslararası Sağlık Denetleme Servisi) tarafından her ay denetlenmekte ve sertifikalandırılmakta olup, “GÜVENLİ TURİZM SERTİFİKASI” kriterlerini yerine getirmiş ve bu sertifikayı almaya hak kazanmış bulunmaktayız.
Otelimizde kaldığınız süre içerisinde, bu rehberde belirtilen bilgiler doğrultusunda hareket etmenizi; hem kendi sağlığınız hem de sizinle birlikte otelimizde kalan diğer misafirlerimizin ve size hizmet eden çalışanlarımızın sağlığını korumak amacıyla uymanızı rica ederiz.
ODANIZ
• Odanız dezenfekte özelliği olan ürünlerle temizlenmiştir, bu işlemlerin ardından odanız tarafınıza ‘‘ilk kullanan’’ olarak teslim edilmiştir.
• Odanızda bulunan sabun, şampuan, duş jeli gibi ürünler tek kullanımlık olup, sizin dışınızda kimse tarafından kullanılmamaktadır.
• Odanızda bulunan çay-kahve setleri size özel olup tek kullanımlık ve poşet içinde bulunmaktadır.
• Odanızın günlük temizliği personelimiz tarafından maske, siperli maske ve eldiven kullanılarak yapılır.
• Günlük oda temizliği veya mini barınız için odanıza girilmesini istemiyorsanız bu hizmeti arzu etmediğinizi resepsiyona bildirebilirsiniz.
• Odalarda havalandırma sisteminin düzenli çalıştığının kontrolleri yapılmaktadır. Klimaların filtreleri düzenli aralıklarla temizlenerek dezenfekte edilmektedir.
GENEL KULLANIM ALANLARI
• Tüm alanların temizliği, yüzeyin niteliğine göre standartlara uygun dezenfeksiyon malzemeleri kullanılarak uygun sıklıkta yapılmaktadır.
• Otel içerisinde pos makineleri ve temassız ödeme yöntemleri kullanılmaktadır.
• Her misafir otele giriş yaptığında ateş ölçer ile ateşleri ölçülmekte ve kayıt altına alınmaktadır. Yüksek ateşi olanlar tesis içerisine alınmamakta ya da oluşturulan izolasyon odalarında izole olmaları sağlanabilmekte ve durumun sağlık birimleriyle zaman geçmeden paylaşılarak sağlık kuruluşlarına transferleri sağlanmaktadır.
• Otel içerisinde Covid-19 vakaları için uygulanacak protokol, aranacak kişi ve kurumları içeren “Hotel Golden Way Covid-19 Acil Durum Eylem Planı” yayınlanmıştır. Oteller içinde acil durum ekipleri oluşturulmuştur.
• Restaurant, toplantı salonu, lobi, resepsiyon alanı, bar ve diğer satış üniteleri ve tüm genel kullanım alanları sosyal mesafe planına uygun olarak düzenlenmiş; sosyal mesafeye ilişkin gerekli önlemler alınmış, gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Bu alanlara plana uygun kapasiteden daha fazla misafir kabul edilmeyecektir.
• Tüm genel kullanım alanlarında yeterince el dezenfektanı veya antiseptiği bulundurulmaktadır.
• Tesisimiz bünyesinde yeterli sayıda koruyucu kıyafet ve ekipman bulundurulmaktadır.
• Bellboylar bagaj taşıma esnasında kişisel koruyucu önlemleri (eldiven, maske, siper maske vb.) almaktadırlar.
• Bagaj taşıma araçları ve bagajların kendisi her defasında dezenfekte edilmektedir.
• Misafirlerin resepsiyonda kullandıkları kalemler ve kartlar her defasında kirli bölümüne ayrılarak dezenfekte edilmektedir.
• Yiyecek – içecek hizmeti verilen ünitelerimizde masalar arası mesafe 1.5 metre olarak düzenlenmiştir.
• Yemek masalarında kullanılan tuz, baharat, kürdan vb. menaj takımları ile şeker gibi yardımcı ürün ve malzemelerin tek kullanımlık paketlerde sunulmaktadır.
• Yemek masalarında kullanıma sunulacak çatal, kaşık ve bıçak vb. ürünler hijyenik ambalajlarda servis edilmektedir.
PERSONELİMİZ
• Tüm çalışanlarımız salgın ve hijyen konusunda özel eğitim almıştır.
• Personelimiz size hizmet ederken yerine ve hizmete göre maske, eldiven veya yüz siperliği gibi koruyucu malzemeleri kullanmaktadır.
• Tüm personel alanlarımızda genel kullanım alanlarında olduğu gibi hijyen standartları ve uygulamaları aynı şekilde ve titizlikte yapılmaktadır.
• İşletmemizde gıda üretim ve mutfak alanlarında hijyen bariyerleri, el ve vücut hijyeni için gerekli alet ve ekipmanlar bulundurulmaktadır.
• Mutfakla ilişkili alanların, mutfakta kullanılan her türlü ekipmanların, tezgah ve saklama alanlarının temizlik ve hijyeni düzenli olarak sağlanmaktadır.
SİZDEN BEKLEDİKLERİMİZ
• Otel içinde maske kullanmanız sizin ve çevrenizdekilerin sağlığı için önemlidir.
• Otel girişinde, Sağlık Bakanlığı’nın yayınladığı genelgeye paralel olarak son 14 gün içerisinde hangi ülkelere seyahat ettiğinizin bilgisini veriniz.
• Resepsiyonda kullandığınız kalemleri kirli bölümüne atınız.
• Asansörleri aynı odada birlikte kaldığınız kişilerle kullanabilirsiniz. Asansörde sizinle birlikte kalmayan başka bir misafir var ise lütfen bir sonraki asansörü bekleyiniz. Yakın katlar için asansör kullanmak yerine, merdivenleri de kullanabilirsiniz.
• Tesis içinde hareket ederken sosyal mesafeyi korumaya azami dikkat ediniz. Otel yönetimi tarafından konulmuş olan işaretlere uyunuz.
• Otel içerisindeki tüm uyarı posterlerini okumanızı ve uyarılara dikkat etmenizi rica ederiz.
• Masalar arasında bırakılan 1.5 metrelik mesafeyi bozmayınız.
• Kendinizde veya tanıdığınız diğer misafirlerimizden birinde Covid-19 semptomları görüyorsanız derhal resepsiyona haber veriniz, resepsiyon sizin için covid-19 hizmetleri yöneticimiz ve sağlık hizmetleri kuruluşları ile iletişime geçerek irtibatınızı sağlayacaktır.
• Covid-19 önlemleri kapsamında gerektiği zaman kullanabilmeniz için dezenfektan, maske ve eldiven gibi koruyucu malzemeler resepsiyondan, kat hizmetlerinden ve oda servisinden günün her saatinde ücretsiz olarak temin edebilirsiniz.
• Covid-19 virüsü konuşma ve dokunmanın yanı sıra burun, ağız, göz vs. temasları ile geçebilmekte, belirli bir süre havada asılı kalabilmekte ve temas edilen yüzeyde yaşayabilmektedir. Bu nedenle ellerinizi sık sık bol su ve sabunla yıkamanız gerekmektedir. Lavabolara uzak olmanız halinde sizin için hizmet ünitelerimizin bulunduğu yerlere el dezenfektanı cihazları tarafımızca konulmuştur.
• İkamet adresi yurtdışında olan misafirlerimiz, talepleri halinde, Covid-19 testini ücretli olarak test merkezleri, havalimanları veya konaklama tesislerinde yaptırabileceklerdir. Çalışma saatlerine, testin içeriği, süresi ve test sonucu hakkında bilgilendirme ile ülkelerine dönüşte Covid-19 testi zorunluluğu bulunan misafirlere, gecikmelere veya yaşanabilecek yoğunluğa maruz kalmamak için yolculuklarından 48 saat önce test yaptırmaları gerekmektedir. Test sonucu pozitif çıkan misafirlerin ise konakladıkları tesisin yönetimine, havalimanlarında ise danışma birimlerine hemen bilgi vermeleri gerekmektedir. Test yaptırmak isteyen misafirlerimiz otelimiz ile anlaşmalı olan MEDİPOL SAĞLIK GRUBU olan TEM Avrupa Otoyolu Göztepe Çıkışı No:1 BAĞCILAR/İSTANBUL adresli sağlık kuruluşunda PCR Testi 700 Türk Lirası , Antikor Testi 700 Türk Lirası, PCR+Antikor Testi 1.200 Türk Lirasına yapılmaktadır.
• Otelimiz içerisinde herhangi bir numune alma işlemi yapılmamaktadır.
• Otel içinde veya otel dışında herhangi bir Covid-19 semptomu veya pozitif test sonucu görülmesi halinde, derhal ulaşmanız gereken otel telefonu 0212 438 68 88 tür.
• Covid-19 dâhil tüm bulaşıcı hastalıklarla ilgili bulgu, bilgi, semptomları gizlemeniz ve otel yönetimine haber vermemeniz ya da önlemlere uymamanız halinde yasal yükümlülüklerinizin olabileceği konusunu tekrar hatırlatırız.
Dikkatle okuduğunuz ve başta kendi sağlığınız olmak üzere, diğer misafirlerimizin ve çalışanlarımızın sağlıklarını korumak için uyacağınız tedbirler için teşekkür ederiz.
"T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı Covid -19 normalleşme sürecinde Dünya Sağlık Örgütü, T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı, T.C Sağlık Bakanlığı ve yerel otoritelerin aldığı kararlar nedeni ile tesis; hizmet anlayışında değişkenlik hakkını saklı tutar."